Šance 27.5. - 29.5. 2011

22. června 2011 v 21:09 | Verča M. |  Proběhlé akce
Další Šance jsou opět za námi. Jako vždy to byla akce plná skvělých zážitků, smíchu i překvapení. Víc už nám o tom poví Verča. Ta totiž navštívila Šance vůbec poprvé... (pro přečtení klikněte na "Celý článek")

,, V pátek jsme vyjeli na naší skautskou chatu Šance - Řehucí. Byla jsem tam poprvé a hodně jsem si to užila.
Původně jsem čekala, že pojedem vlakem, ale nakonec jsme jeli 3-mi autobusy.
Už na na ÚANu jsme se prohýbali smíchy, když Denis začal vymýšlet svoje šílené příběhy. Fakt nevím kde na to v osmi ledech chodí :-). Od autobusu jsem šli ještě asi 12km pěšky a po příchodu jsme zjistili, že je chata tak trochu rozebraná. Nakonec to skončilo tak, že se nás 6 Sov uvelebilo na Orlíku. Mě to teda přišlo úplně normální, ale Kerol říkala, že tam spí poprvé. Večer jsme se pak rozmístili na 2 postele a ještě jsme kecali. Teda já spíš poslouchala a opět jsem vytuhla jako první.
Myslela jsem že nám Bára přijde udělat budíček dost brzo, ale kupodivu přišla až kolem deváté, což nám samozřejmě vůbec nevadilo. Po snídani se šlo pracovat. Kerol s Míšou vařili v kuchyni, Vojta s Shrekem vytrhávali obložení v chatě a já s Natkou jsme z něj vytloukávaly hřebíky. Odpoledne jsme pak hrála všemožné hry, například Česko, Aktivity a podobné. Celý víkend propršelo, tak jsme byli v chatě. Proto mě ostatní naučili pokr. Zjistila jsem, že je to fakt skvělá hra, když jsem ji konečně pochopila. Výlet byl naprosto úžasný a těším se na další akci. Byla jsem překvapená, že je chata na samotce, ale je to krásný pocit ráno vylézt ven a vidět jenom les."

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.